Sista semesterhelgen för denna gången.

Category: , ,


Idag är det Peters sista semesterdag. Nu jobbar han två veckor, SEN HAR HAN TVÅ TILL! Helt underbart. Det återstår att se hur Dalton reagerar på att pappa helt plötsligt inte är hemma hela dagarna längre. Från att ha 1000 % uppmärksamhet från två föräldrar ska han gå till att bara ha en morsa och dessutom dela uppmärksamheten med sin bror. Hur fan gör folk med, säg, fyra, ungar? Mitt tålamod räcker knappt till två, och då ska det tilläggas att en är 8 år och är ganska självgående och den andra är 8 månader och gnäller sällan om något.

Peter var ute och svirade på stan i går så jag och Dalton hänger i vardagsrummet och leker så tyst vi kan så att han får sova lite. Jag var ute i tisdags och levde loppan och när sömnen inte "kommer i kapp" så känner man sig bakis i flera dagar. Och det är ju inte den bästa känslan i livet.

En av de bästa känslorna i livet är däremot när man hittar den snyggaste vintagebaddräkten i världen. Beyond Retro, tack för att ni finns och förgyller Göteborg!


Comment (1)

verkligen en baddräkt i din stil och i min mammas! Inte min, men jag passar ju inte i sådana skapelser!! OCH det där med att ta emot pengar för ett vackert barn kan ju bli lönsamt i längden...passa på föräldrapenningen varar inte för evigt! kramar från ett fisk/kantarell/hallon-översvämmat sommarhus

Skicka en kommentar