Fyndet!

Category:



Så länge stod vi ut med åbäket. I går köpte vi en ny vagn. Begagnad men ny för oss alltså. Jag surfade blocket en gång i timmen i två dygn typ och resultat blev den här:


FÖR YNKA 2500 KR! Det var uppenbarligen ett fynd då hon blev helt nedringd direkt. Tydligen var jag mest "på". Haha. I bland lönar det sig att sms-bombardera "PIXPAX FÖR VAGNEN. VI HÄMTAR DEN SEN"-sms.

I går hade jag kvinnodejt med Sofia. Vi gick promenad, sen fikade vi och skrockade åt folk på facebook. Dalton var ju såklart med och han tyckte pudelmannen Vincent var ytterst intressant. Vincent var mer blyg. Idag däremot ska vi ut i solen, eventuellt förärar vi Botaniska ett besök för det är så himlans vackert där.


Comments (6)

Hm?? Tycker jag känner igen modellen, vilket märke?

Skit snygg, vilket fynd

wow ja vilket fynd!!!

Niclas: Det är en Bugaboo Frog, en föregångare till Bugaboo cameleon.

JA FYND GILLAR VI!

Bara att gratulera, jag har inte haft Bugaboo-fynd-tur-på-blocket och tiden för förlossningen börjar närma sig så jag fick muta sambon, ta skattestålarna och vacket beställa en ;-)

Skitsnygg!

Kolla ofta, de bästa fynden försvinner fort! Sambos att muta är bra att ha!

Skicka en kommentar