Happy accidents!

Category: , ,

Snäppet mer fancy än T-röd

I dag har jag och Dalton råkat ut för ett fyllo. Ni vet känslan när du bakom dig hör skvalpandet i Rositaflaskan, hör han/hon prata lite för högt, lite för grovt med lite för många. De tar sikte mot dig och i huvudet går man igenom de olika strategierna. Några strategier är A: Ignorera och gå iväg. B: Skrika: DRA ÅT HELVETE OCH LEAVE ME AND MY BABY THE FUCK ALONE!!!!!!! och C: Le, håll med och hoppas att fyllot snart tröttnar.
Jag brukar använda A om jag kan, annars blir det C. Alternativ B är inget för konflikträdda, dvs mig. C it is. Han inledde med att berätta att han hade en kemifabrik, fast jag fick inte berätta för någon. Han hade även en okrossbar blå diamant och en judisk katt som hette Kitsibitsy Mjaumjau. Han visade en bild på den judiska katten. Det var ett vykort han hade i fickan med en katt som sa HEJ! på. Sen kallade han mig vacker, ja
han drog till och med till med att jag var bedårande. Jag vet att han menade det för han granskade även hon som satt bredvid mig på tåget och sa: (jättehögt och alldeles för nära) FULSNYGG!! STOR NÄSA MEN JAG GILLAR DET!!! Han följde sedan efter mig och Dalton av tåget och på bussen till Hällesåker och jag tänkte VAFAN! VAD ÄR ODDSEN!? Sen var det konstant babbel en bit till, tills han plötsligt frågar var vi är. Så blev han helt förskräckt för han skulle ju till Kungsbacka. En ganska jobbig grej som blev en jävligt rolig grej helt enkelt.

Annars så har det stora barnet lekt med kompis och Dalton har varit sådär perfekt som han nästan alltid är. Nu är det dessutom inte bara happy accidents när han rullar runt utan ganska medvetna moves. Oftast i alla fall.
Hoppa (läs: Stå) hoppgunga!

Comments (0)

Skicka en kommentar