HOPPET OM VÅR!!!!!!!

Category: , , ,

Idag har vi varit ute i solen i byn där jag är uppvuxen och där Ludvig också går i skolan. Vi hälsade på en gammal kompis som jag inte pratat med på år. Det var kul. Dalton var charmant as usual. Det större barnet åt en massa kex och surade mest tills jag föreslog att han kunde gå ut åka pulka. Sagt och gjort. Sen gick vi till morfar och frös om fötterna en stund. Han och Ludvig spelade spel, Dalton sov och jag väntade på att han skulle vakna. Det är något med den friska luften där ute. Jag fick lov att väcka honom så att han skulle hinna äta innan vi skulle hem. Morfar hann med andra ord knappt klämma på honom.

Nu har förresten serierna börjat på 5:an igen. HALLEFREAKINLUJAH!!!!! Mitt liv gick nu från bra till bättre. Det kändes som att OS aldrig skulle släppa sitt hurtiga grepp om TV-tablåerna. Jag vann förresten vadet om hur många medaljer Sverige skulle ta. 11 jag sa, 11 det va. KATSCHING!! Så nu är jag 120 kr rikare.



Tur att man inte dreglar när man är vuxen.
(Lägg märke till droppen som så fint rinner längs hakan på modern)

Comments (0)

Skicka en kommentar