Nu äre helg!

Category: ,

Här är jag otrogen mot Dalton

Otto

Dalton SITTER i vagnen! Han ÄLSKAR det!

De nya kalasbyxorna är en succé!

En helt vanlig mammaledighetsdag när Dalton sover eller leker utan mamma.

Idag har vi varit på middag hos Peter, Susanne och Otto. Småbarnsföräldrar som vi är bestämde vi att det vore bra att träffas vid fyra så vi kunde gå hem i tid. Nu vankas mazariner och en kanna kaffe medan vi dör soffdöden. I går var ju dessutom jag (modern) ute på vuxensaker så om kvällen blir kortlivad i kväll är det ingen överraskning. Ibland när vi ligger i soffan på en lördag klockan 9 så brukar Peter säga; "Nä, ska vi ta och gå ut och festa nu eller?" och så skrattar vi högt och länge. HAHAHA! UT?! NU?!

Den här veckan som vart har jag istället för att göra nytta när Dalton sover, gjort det här. Och eftersom jag har ett abnormt stort bekräftelsebehov så skulle jag uppskatta att ni säger att den är fin eller något annat snällt.

Comments (2)

Jag gillar den som tusan!

Jättefin!
Ser med spänning fram emot Malmövarianten.

Skicka en kommentar