Dalton -Seglaren

Category: , , , ,








Idag har varit en slapp och trött dag som vi mestadels har fördrivit hos Peters päron. Där har vi ätit god middag som vi varken har hjälpt till att laga eller plocka bort efter oss(TACK!), slappat och som ni ser har Dalton invigt diskhon även där. Ludvig har mest spelat doodle jump och lekt med Peters gamla leksaker. Det är en guldgruva i snygga 70-tals leksaker där. Gamla Monchichis, Smurfar och Star wars figurer, med andra ord är Ludvig Von Pinkenstråle in heaven när han är där. Jag älskar att Britt aldrig slänger något!

Comments (2)

Tack själva!! Det är ju tur att någon enda i denna värld tycker att jag sparar BRA saker(ni skulle bara veta vad jag sparar som ni inte ser...) kramiz

Jag kan tänka mig att jag tycker om det snäppet mer än Matts va?

Skicka en kommentar