Eftermiddagslugnet

Category: ,



Gosar i soffan en stund efter en stunds städning i barnens rum. Vi blev nästan klara, eller JAG blev nästan klar då Ludde prompt skulle leka en stund med varje grej han städade bort. Dalton har nu flyttat till nedre botten i sin spjälsäng och verkar helt ok med det. Han somnade just som en stock medan vi städade. Ingen sömnångest där, fast han kanske redan fattar att det är klokt att passa på att ta en tupplur medan morsan städar. Man är väl inte dum heller.

I morgon ska Ludvig på Monster Jam med sin plastfaster, eller vad man nu kallar det. Hans pappa fick uppgiften att fixa biljetter. Tydligen innebär det att sms:a mig ett nummer från blocket och be mig bestämma träff och lägga ut pengar för honom så länge. Heheheh.. Men vad gör man inte. Jag genomled spektaklet för något år sen och det var inte det roligaste jag har gjort i mitt liv. Jäkla oljud alltså. Men Ludde is livin' the dream och det är ju det viktigaste!

Annars så skänker jag en tanke till alla lyckliga som är i Barcelona på Primavera. Det hade vart vackert att vara där. Nästa år hoppas jag att vi blir bokade! Skinny Boy rulez!

Nu vill ludvig att det ska bli tid för lite disco dancing.

Comments (0)

Skicka en kommentar