Likes & Dislikes

Category: , ,

Idag tänker jag lista lite saker som jag gillar och kanske även ett par saker som jag inte gillar.


Likes:
Modcloth - Fantastiska klänningar och andra fina småprylar
Spiderchick - Den enda bloggen jag troget följer
Weeds - Fortsätter vara den bästa serien jag vet. Längtar till augusti då nästa säsong kommer!
Mini Rodini - Har de finaste barnkläderna, synd att det kostar
Wes Anderson - Välj valfri film av den här mannen och ni har en ny favoritfilm
Mazariner - Godaste bakverket
Jan Stenmark - Få saker får mig att skratta så som Jan Stenmark
Belle & Sebastian - En evig kärlek i Templet

Dislikes:
H&Ms organic bodys - Krymper typ 3 strl i tvätten. Gjort misstaget ett par gånger. Dumsnålt!
Liberoblöjor - Jag är en Pampersmorsa
Efter tio - Malou Von Sivers morgonsoffeprogram som så ofta får mig att må så illa
Familjelivforumet - Ett ställe där majoriteten av morsor klankar ner på andra. MORSOR! STÖTTA VARANDRA FÖR FAN!




Comments (2)

Ääälskar Mini Rodini! Lo´s nya favvomärke ;)(Tillsammans med pampers)

ELLER HUR!

Skicka en kommentar