Fullmåne = vakna bebisar?

Category:

Våran bebis är i alla fall vaken natten innan fullmåne. Det har inte slagit fel hittills. I stort sett varenda gång det har varit en jobbig natt så har det varit just natten innan fullmåne. Jag kan ju inte säga att min undersökning har direkt solitt underlag men hittills vet jag att två andra bebisar, till mina vänner på facebook, också har sovit dåligt i natt. Jag väljer i alla fall att tro på det, så har vi något att skylla på. Då har ju inte vi gjort något fel i varje fall.


I går tog jag bort mattan framför soffan, så att Dalton kan åka fram mer fritt med sin gåstol. Han tog genast fasta på det och har hängt framför tv:n hela morgonen. Där finns det både knappar, lampor och andra pillvänliga saker. Han är dessutom en millimeter från att nå sin heliga graal, fjärrkontrollen. Jag riktigt njuter av att se hur han försöker och försöker och den åker bara längre och längre bort. I'm one sadist mom.

Edit: Nu är det tre barn som sovit dåligt!

Comments (2)

Han lyckades byta kanal på boxen i morse och kom in på någon meny så ludde trodde han förstört tvn.

Verkar vara ett vetgirigt barnbarn den där "vrålapan", BRA att han tar för sig! hittar han någon kanal på TV:n som har ett bra utbud: hör av er, det vore intressant!! Kramiz från Romraf

Skicka en kommentar