Disconight!

Category: ,



Igår var jag på en ny fin liten loppis i Mölndal. Nu kom jag inte ihåg exakt vad den hette, men typ Solvikens Loppis eller nåt. Den ligger nästan där Hagåkersgatan och Häradsgatan korsas. Jag köpte iallafall en fin 60-talsklänning som mamman till hon som jobbade där hade ägt. Det var fint och jag gillar när saker har en historia. Tänk vilka roliga och fancy fester med stora hår den har varit på!


Efter vår 2:nd handsväng så hängde vi med hem till farmor och farfar. Vi gjorde quornkorv med bröd, snabbmakaroner, potatissallad, en veggoschnitzel, stark bea-sås och sallad. Wierd. Och det här med veggokorv är en helt diskussion i sig! Varför är det BARA hälsans kök som kan göra en deasent veggokorv!? Alla andra är typ hårda och smakar torrt.

Idag ska Ludd på disco. Det är slut halv 10. HALV 10! Första tanken vi fick var att vi hoppades att vi var vakna så vi kunde hämta honom. Vi får väl ställa väckarklockan.

EDIT: Den heter Sjöqvistens Loppis och har öppet på Torsdagar mellan 16-19. VÄRT ETT BESÖK!

Comments (2)

Jättekul em/kväll! Kul att du gör reklam för SJÖQVISTENS LOPPIS......ta en sväng förbi, varje torsdag 16-19.Kramiz

HAHA! Jag ändrar!

Skicka en kommentar