Var 24 Karat verkligen någonting att ha?

Category: , , , ,



Efter en eftermiddag i Lerum sitter vi nu, trötta som små råttor, i soffan och glor på tvättäkta familjeunderhållning. Talang. Det är måttligt underhållande faktiskt. Men det finns faktiskt inte någon riktigt bra familjetv. Vad kollar man på när barnen börjar vara uppe länge på helgerna som ändå funkar för de vuxna? När jag var liten tittade man väl bara på "24 karat", "Glöm inte tandborsten" och "Det kommer mera..".


Tyckte mina föräldrar verkligen att det var bra, eller sitter de precis som jag och längtar tills programmet är slut, Ludvig går och lägger sig så vi äntligen kan kolla på något med kvalité?

Så tips mottages gärna på saker som är kul för både vuxna och barn! De tips jag kan ge på program hela familjen kan uppskatta är Wild Kids, där sitter hela familjen och lipar ikapp. Förra veckan fick det vinnande laget välja mellan att träffa sina föräldrar eller ett försprång i tävlingen, och de förlorande laget fick det som de inte valde. De valde i alla fall försprånget, och de andra laget fick springa bort och få mamma och pappa-kärlek. Tårar sprutade både på teven och här i soffan. Ludvig tyckte förstås att vi var skitfjantiga, men det är vi rätt vana vid.

Jo just det! Ludvig fick sin första ordentliga BMX-relaterade adrenalinkick! Han var mycket duktig och alla blev galet impade! Jag är ju inte nere med actionpark-terminologin riktigt så jag har ingen aning om vad han gjorde men det var tydligen fräckt att han vågade och lyckades! *STOLT MOR*

Comments (0)

Skicka en kommentar