Mammas lilla überbarn!

Category: , ,

Här presenterar Dalton sina nya kläder som hans ömma moder inhandlade igår. Bara för hans skull! HAH!

Nu har Dalton sovit två nätter i eget rum och det har gått galant! Han har somnat vid 7-8 och sovit till 6-7 med en matning vid typ 4-5. Fantastiskt vad bra han sover när han helt plötsligt får välling i magen! Jag vet att jag har sovit hundra gånger bättre än innan, Peter vet jag inte riktigt för han är så pollenallergisk att han inte vet skillnad på nåt på nätterna, stackarn! Nästa år ska jag tvinga honom till att ta en pollenvaccination och hoppas att den hjälper för så dåligt som han mår just nu önskar jag inte att någon behöver må.

Comments (2)

Men frågan är om Peter bara är mans-sjuk? De brukar bli så klena de små liven.
Dalton är hur som helst mkt mkt fin.

Ja verkligen, Peter har i många år försökt att övertyga mig om att han förkylningar osv MÅSTE vara värre än mina!

Skicka en kommentar